هلماهلما، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

کـــــودکـــــانـــــه هـــــای هلـــــما

1 شب خوب و 1خاطره بد

1395/5/1 14:36
نویسنده : مامان مهدیه
90 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنس کوچولوی من و دوست جونیای خوبمون...

دیشب 1شب خوب بود واسه هممون ولی 1اتفاق بد افتاد ...نگران

دیشب عمو مسعود (پسرخاله من)که از زاهدان اومده و سربازه اینجا اومد خونمون ماهم واسه اینکه حال و هواش عوض بشه گفتیم بریم پارک و شام  هم بیرون بخوریم رفتیم پارک و حسابی بهمون خوش گذشت ازونجا هم رفتیم 1جا واست دوچرخه ببینیم ک فقط تک رنگ بود من گفتم باشه هفته ایندهمیاییم ک رنک بندی داشته باشه اینجا اوکی شد رفتیم ساندویچ بگیریم ک بابایی متجه شد گوشبارت نیست همه جارو گشتیم پیدا نکردیم از گمشدنش ناراحت نیستم ازینکه ست پلاکت بود و من کلیییییی گشتم تا کیتی صورتی پیدا کردم گوشبارت کادو دایی بود که من عوضش کردم و کیتی گرفتم نمیدونم الان میتونم لنگشو گیر بیارم یا نه افسوس ولی ب قول بابایی فدای 1 تار موت ک گمشدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)