هلماهلما، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

کـــــودکـــــانـــــه هـــــای هلـــــما

1روز خوووووووووب

1395/3/27 1:25
نویسنده : مامان مهدیه
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااام هستی من .دنیای من .زندگی من تنها دلیل زنده بودنم بازم من و تو 1 روز خوب دیگه رو گذروندیم 1روز که تو با شیرین بازیهات باعث شدی منم واسه1 ساعت مث خودت نی نی بشم و همه ی غم و مشکلاتمو فراموش کنم امروز باهم رفتیم حموم بر خلاف همیشه وقتی تو استخرت اب کردم حسابی ذوق کردی و اب بازی میکردی باتوپ و اردک نازت سرگرم شدی منم که از تو بیشتر اب بازی کردم 1 عااااالمه رازی کردیم و خندیدیم من و تو تنها بودیم تو خونه حساااااااااابی خوش گذشت از حموم که امدیم بیرون اینقد خسته شده بودی که دیگه طاقت اینکه لباس تنت کنم نداشتی و خوابت میومد حقم داشتی قشنگم 1کوچولو شیر خوردی و 1ساعتی راحت خوابیدی  بعد افطاری هم رفتیم بیرون که واسه دخملم لباس بخرم چندجا رفتم ولی میخواستم همه سیسمونیها رو برم بعد پسند کنم هواهم حساااابی سرد بود خدا کنه سرما نخوری که دیگه تحمل تب کردناتو ندارم .....

دوس دارم هرروز اینقد باهات سرگرم بشم که منم مث تو به هیییییییچ چیز جز بازی فک نکنم 

مونس تنهایی منی همیشه کنارم بمونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)