هلماهلما، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

کـــــودکـــــانـــــه هـــــای هلـــــما

لحظه های من بوی انتظار میدهد

1394/10/26 13:38
نویسنده : مامان مهدیه
76 بازدید
اشتراک گذاری


به خاطر ِ تو هم شده

 

هميشه آبي مي مانم

 

به خاطر ِ تو هم شده تمام ِ روزهاي بعد از اين

 

مهربانتر خواهم شد

 

دلم ميخواهد زودتر

 

دستهايت را بگيرم.

 

زودتر روي دستهايم تكانت دهم بخوابي

 

زودتر برايت با زبان ِ كودكانه

 

قصه بگويم.

 

بهانه بگيري  و  من كلافه شوم

 

بريزي ...

 

بپاشي ...

 

و من حرص هايم را سر ِ بيخيالي

 

خالي كنم... قنديلكم

 

تا بهار چيزي نمانده

 

دعا ميكنم برفها زودتر آب شوند

 

درختها زودتر شكوفه دهند

 

و تو زودتر بزرگتر شوي

 

ميخواهم به خورشيد بفهمانم

 

تو پر نورتري

 

تو زيبا تري

 

به دنيا بفهمانم تو براي من

 

از هر چيز ِ ديگر مهم تري

 

پسندها (2)

نظرات (2)

بابای ملیسا
26 دی 94 23:31
سلام وبلاگ دخترم ملیسا ، به روز شد . خیلی خوشحال می شم به عنوان پدر ملیسا خانم پذیرای لحظه های قشنگ شما در کلبه مجازی ملیسا خانم باشیم . ممنون می شم اگر با ثبت نقطه نظراتتون ، ملیسا رو به یه یادگاری قشنگ و ماندگار مهمون کنید . منتظر شما هستیم .
مامان مهدیه
پاسخ
فک کنم ادرس سایتتونو اشتباه گذاشتین
مامان الهام
30 دی 94 19:55
نفسشوبخورم......