هلماهلما، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

کـــــودکـــــانـــــه هـــــای هلـــــما

بدون عنوان

1396/3/5 1:34
نویسنده : مامان مهدیه
124 بازدید
اشتراک گذاری

هلمای من دنیای من امشب ک دارم مینویسم واست دقیقا21 ماهته حسابی بزرگ شدی و شیرین زبون از تنهایی حسابی درومدم کل وقتمو باهات میگذرونم و باهم خوبیم و خوش ده ها کلمه یاد گرفتی و تقریبا جمله میگی جالبه 1ماهه من و مامان صدانمیزنی و میگی مهدی هلماعااااااشقتم خیلی باهوش و شیطون شدی صب ک بیدار میشی اول حولتو برمیداری و میری جلو دستشویی صورتتو ک شستم میری سراغ یخچال و صبحونه درخواست میدی  صبحونه رو مفصصصصصصل باهم میخوریم بعد کارای من میریم سراغ بازی کردن 1روز دید آموزاتو باهات کار میکنم ک اسم اکثر میوه ها رو میدونی و از بقیه تشخیص میدی 1 روز باهم با حلقه هات بازی میکنیم 1روز کتاب حیواناتتو باهات کار میکنم ک اسم 5تا شونو یاد گرفتی و میتونی از هم تشخیص بدی 1روزم لگوهاتو میارم واسه بازی خلاااااصه کلی باهم خوشیم ساعت 1هم برنامه مورد علاقت شروع میشه ک گاهی پای تی وی خوابت میبره عکسشو میذارم واست همین الان دلم واسه نوزادیت تنگ شد دوس دارم همیشه واسه من نی نی بمونی خیلیییییی باهات آرومم هلما خیللللییییییقلب


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)